ÇEKTİRME KAFEYE GÖRKEMLİ AÇILIŞ
Çaycuma Belediyesi tarafından Yaşam Park Doğal Gölet Alanı'na yerleştirilen Çektirme Kafe görkemli bir törenle açıldı.
Eski Zonguldak Milletvekili Kemal Anadol, eski Bakanlardan Zeki Çakan, CHP İl Başkanı Devrim Dural, Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, Filyos Belediye Başkanı Erol Acar, Muslu Belediye Başkanı Fırat Kabadayı, Karaman Belediye Başkanı Mustafa Kalaycı, Eski Zonguldak Milletvekili Ali İhsan Köktürk, CHP Çaycuma İlçe Başkanı Fahri Dinler, eski belediye başkanları, Çanakışar Seramiğin Sahibi iş insanı Sezai Çanakçı, Avukat Ali Osman Odabaş, daire müdürleri ve çok sayıda vatandaşın katıldığı tören bando takımının mini konseriyle başladı.
Daha sonra Çektirme Kafede vatandaşlara ikramlarda bulunulurken, Kemal Anadol kitaplarını imzaladı.
Törende açılış konuşmasını yapan Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Çektirme Kafe’nin fikir babası olan “Gizli teknik direktörüm” dediği Kemal Anadol’a teşekkür etti.
Sırasıyla mikrofona gelen Kemal Anadol ve Zeki Çakan, Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı’ya vizyoner projeleri için teşekkür etti.
Protokol daha sonra toplu halde kurdela keserek Çektirme Kafe’yi hizmete açtı.
Açılış sonrası vatandaşlar, pop müziğin ünlü sesi Eda Tat konseriyle doyasıya eğlendi.