TAHSİN ERDEM ALMANYA TEMASLARINI SÜRDÜRDÜ

Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem, Enerji Kentleri Birliği ile gittiği Almanya temaslarına devam ediyor.

Daha yeşil ve sürdürülebilir bir gelecek vizyonuyla dünyadaki gelişmeleri yakından takip ettiklerini söyleyen Başkan Tahsin Erdem, “Enerji Kentleri Birliği ile Almanya/Münih’te düzenlenen The smarter E Europe fuarına katılarak; güneş enerjisi, elektrikli araçlar ve akıllı enerji yönetimi teknolojilerini yerinde inceledim. Amacımız küresel yenilikleri ve temiz enerji vizyonunu kentimize taşıyarak gelecek nesillere daha yaşanabilir bir şehir bırakmak” dedi.

Tahsin Erdem Almanya temaslarını sürdürdü