• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • karabük
  • Bartın
  • Alaplı
  • Gündem
  • İŞÇİ-SENDİKA
  • Ekonomi
  • Dünya
  • Sağlık
  • Politika
  • Magazin
  • Kilimli Kozlu Gökçebey Devrek Kdz. Ereğli Çaycuma Zonguldak Spor Kültür-Sanat Bilim ve Teknoloji Eğitim Yerel Asayiş Genel Çevre
  • Ara
SON DAKİKA:
12:11
BU TOZU KİLİMLİ SOLUYOR
11:23
KOCA EV KÜL OLDU
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Çaycuma
  3. Çaycuma'da karekod uygulaması da hayata geçirildi
Çaycuma
Yayınlanma: 25 Ekim 2024 - 22:26

Çaycuma'da karekod uygulaması da hayata geçirildi

Çaycuma Belediyesi ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi çalışmaları kapsamında karekod uygulamasına başladı. Buna göre ilçenin çeşitli yerlerinde bulunan karekodu okutan vatandaşlar, ekrana otomatik olarak gelen belgeyi doldurarak şikâyet ve taleplerini belediyeye anında iletebiliyor

Çaycuma
25 Ekim 2024 - 22:26
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Çaycuma'da karekod uygulaması da hayata geçirildi

Vatandaşlardan gelen talep ve şikâyetleri etkin bir şekilde yönetmek, değerlendirmek, hızlı bir şekilde çözümlemek, kaydedip analiz etmek ve bu verilerden yola çıkarak hizmetlerde sürekli iyileştirme sağlayarak vatandaş memnuniyetini artırmak amacıyla “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” çalışmalarını sürdüren Çaycuma Belediyesi, bu doğrultuda yeni bir uygulama başlattı.

KAREKODU OKUTAN VATANDAŞ ANINDA ŞİKÂYET VE TALEBİNİ İLETEBİLİYOR

Başlatılan uygulamaya göre, kentin çeşitli yerlerinde bulunan karekodu okutarak ekrana otomatik olarak gelen formu dolduran vatandaşlar şikâyet, talep ya da önerilerini hızlı şekilde Çaycuma Belediyesine ulaştırıyor.

WEB SİTESİNDEKİ HALK MASASI SEKMESİ ÜZERİNDEN DE AYNI İŞLEM YAPILABİLİYOR

Belediyenin web sitesindeki “Halk Masası” sekmesi üzerinden de iletilebilen talep, anında kayda alınarak bir sorgu numarası belirleniyor. Şikâyetin hangi sorgu numarasıyla kayda alındığı, başvurucuya, SMS ile bildirilirken, konu, ilgili birimi de aktarılıyor.

HER AŞAMADA BAŞVURUCUYA BİLGİ VERİLİYOR

Halk Masası’nın konuyu yönlendirdiği birim başvurucuyu arayarak ihtiyaç duyduğu bilgileri alıyor. Şikâyetin giderilmesi için atılan her adımda başvurucunun bilgilendirildiği süreç, yapılan memnuniyet anketi ile tamamlanıyor.

SİSTEM SORUNUN ÇÖZÜMÜ İÇİN EN ÇOK 5 GÜN SÜRE TANIYOR

Sistem, tüm bu işlemlerin yapılması için, ilgili birime, 5 gün (120 saat) süre tanıyor. Şikâyetin bu süre zarfında tamamlanmayacak büyüklükte olması ya da yeni yatırım gerektirmesi durumunda, başvurucu bilgilendirilerek kendine bir termin veriliyor.

ÇAYCUMA BELEDİYESİ GÖNDERİNE BİR BAYRAK DAHA ÇEKMEK İÇİN GÜN SAYIYOR

Öte yandan, Çaycuma Belediyesi, ISO 10002-2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almak için gün saymaya başladı. Konuyla ilgili personel eğitimlerini tamamlayıp evrak düzenini oluşturan belediye, TSE denetmenleri tarafından yapılan tüm kontrolleri de başarıyla tamamladı. Çaycuma Belediyesi, TSE tarafından hazırlanan belgenin kendilerine sunulmasının ardından, gönderine 10002-2018 kalite bayrağı asarak bölgede bir ilke daha imza atacak.

# Çaycuma# Çaycuma Belediyesi# karekod uygulaması# hayata geçirildi# Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem
EDİTÖR
Özgür Halkın Sesi
Özgür Halkın Sesi
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Faciaya Ramak Kaldı!
Faciaya Ramak Kaldı!
Çaycuma’da Örnek Barınak Projesi Hayata Geçti
Çaycuma’da Örnek Barınak Projesi Hayata Geçti
Üretim güçlerini birleştirdiler
Üretim güçlerini birleştirdiler
Unutmadık, Unutturmayacağız!
Unutmadık, Unutturmayacağız!
Son Haberler
O Köprü Her Akşam Trafiğe Kapanacak
O Köprü Her Akşam Trafiğe Kapanacak
“KÖTÜLÜKLER İKTİDARINI BİTİRECEĞİZ”
“KÖTÜLÜKLER İKTİDARINI BİTİRECEĞİZ”
MADEN MEKTEBİ MÜZİK OKULU
MADEN MEKTEBİ MÜZİK OKULU
Köyünde ürettiği balı Avrupa’ya pazarlamayı amaçlıyor
Köyünde ürettiği balı Avrupa’ya pazarlamayı amaçlıyor
Rektör Özölçer’den Batı Karadeniz’in sağlık üssüne önemli bir yatırım daha
Rektör Özölçer’den Batı Karadeniz’in sağlık üssüne önemli...
Zonguldak İlçeleri
  • Alaplı
  • Çaycuma
  • Devrek
  • Gökçebey
  • Karadenizereğli
  • Zonguldak
HAFRİYAT HAYAT KURTARDI
HAFRİYAT HAYAT KURTARDI

Ana Sayfa
karabük
Bartın
Alaplı
Gündem
İŞÇİ-SENDİKA
Ekonomi
Dünya
Sağlık
Politika
Magazin
Kilimli
Kozlu
Gökçebey
Devrek
Kdz. Ereğli
Çaycuma
Zonguldak
Spor
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Eğitim
Yerel
Asayiş
Genel
Çevre
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Yerel Haberler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Asayiş
  • Bilim ve Teknoloji
  • Çevre
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Gündem
  • Kültür-Sanat
  • Magazin
  • Politika
  • Sağlık
  • Spor
  • Yerel
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Yerel Haberler
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.