Haber: Cevat Baran ÇaydaşOlay, 25 Şubat Salı günü başladı. Gülen K., bir butik mağazasının Instagram hesabında gördüğü elbiseyi beğenip almak istedi.Mağaza yetkilisinin WhatsApp hesabı üzerinden iletişime geçen Gülen K., İBAN hesabından 900 lira göndererek istediği elbiseyi sipariş verdi.Bir süre sonra satın aldığı elbisenin kendisine ulaşmaması üzerine şüphelenerek mağaza yetkilisi ile WhatsApp'tan iletişime geçti.Bu kez iletişime geçtiği mağaza yetkilisi, ödeme yaptığına dair dekontu görmesine rağmen cevap vermeyerek engelledi.Mağazaya hiçbir yerden ulaşamayan mağdur müşteri, çok geçmeden dolandırıldığını fark etti.Özgür Halkın Sesi'ne konuşan Gülen K., İnstagram hesabına da artık erişim sağlayamadığını belirterek, "Suç duyurusunda bulunacağım. Benim İnstagram hesabımı da bunların çaldığından şüpheleniyorum. Hakkımı haram ediyorum. Bu işin peşini bırakmayacağım. Ben mağdur oldum, başkaları da olsun istemiyorum" dedi.









