Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından görevli personel arasındaki dayanışmayı ve takım ruhunu pekiştirmek amacıyla bu yıl ikincisi düzenlenen voleybol turnuvası, birbirinden çekişmeli ve keyifli maçlara sahne oldu.
Ereğli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü, Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürlüğü ve Tarımsal Altyapı, Arazi Değerlendirme ve Çayır Mera Şube Müdürlüğü’nün katıldığı turnuvada Kdz. Ereğli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü şampiyon oldu.
Şampiyonluk ipini göğüsleyen Kdz. Ereğli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü takımına kupasını Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan verdi.
Nihat Ağan yaptığı açıklamada; “Sahada ter döken, kurum kültürümüzü sporun birleştirici gücüyle sahaya yansıtan tüm personelimize teşekkür ediyor; şampiyonluk kupasını kaldıran Ereğli İlçe Müdürlüğümüzü yürekten kutluyoruz” dedi.
Zonguldak
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 12:55
KUPA SAHİBİNİ BULDU
Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından ikincisi düzenlenen voleybol turnuvasında kupa sahibini buldu.
Zonguldak
25 Haziran 2026 - 12:55
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir














