Kent içinde yaşanan sıkışık trafik nedeniyle sinirlerin gerildiğini ve bunun da kazalara neden olduğunu ifade eden Zaman, "Bunu anlamak için uzman olmak gerekmez. Herkes görevini doğru yapsın" diyerek yetkililere seslendi.
Zaman, yazısında şu ifadelere yer verdi:
KENTİN İÇİNDEN TREN, MESAİ SATİNDE BARİ GEÇMEMELİZonguldak Limanı'nda, 1957 yılından sonra bu güne kadar, demiryolu - liman manevrası yapılıyor.
Fevkani köprü, demiryolu taşımacılığı nedeniyle yapılmıştı. Zonguldak Limanı ve Zonguldak lavuarı ulaşımını sağlamak amacıyla kesintisiz malzeme nakli ve kesintisin şehir trafiği düşünülerek planlanmıştı. Bu planlama bozuldu. Köprünün yıkılmasından sonra da Tren kentin içinden geçiyor. Gün içinde ve trafiğin en yoğun olduğu saatlerde 50 tonluk 20 vagonla liman manevrası yapılıyor. TRENİN, KENTİN İÇİNDEN GEÇMESİ ENGELLENEMİYORBU MANEVRANIN 20.00-07.00 saatleri arasında yapılması sağlanmalı.
Buradaki sıkışık trafik nedeniyle gerilen sinirler, kazalara neden oluyor. BUNU ANLAMAK İÇİN UZMAN OLMAK GEREKMEZ. HERKES GÖREVİNİ DOĞRU YAPSIN."
Zaman, yazısında şu ifadelere yer verdi:
KENTİN İÇİNDEN TREN, MESAİ SATİNDE BARİ GEÇMEMELİZonguldak Limanı'nda, 1957 yılından sonra bu güne kadar, demiryolu - liman manevrası yapılıyor.
Fevkani köprü, demiryolu taşımacılığı nedeniyle yapılmıştı. Zonguldak Limanı ve Zonguldak lavuarı ulaşımını sağlamak amacıyla kesintisiz malzeme nakli ve kesintisin şehir trafiği düşünülerek planlanmıştı. Bu planlama bozuldu. Köprünün yıkılmasından sonra da Tren kentin içinden geçiyor. Gün içinde ve trafiğin en yoğun olduğu saatlerde 50 tonluk 20 vagonla liman manevrası yapılıyor. TRENİN, KENTİN İÇİNDEN GEÇMESİ ENGELLENEMİYORBU MANEVRANIN 20.00-07.00 saatleri arasında yapılması sağlanmalı.
Buradaki sıkışık trafik nedeniyle gerilen sinirler, kazalara neden oluyor. BUNU ANLAMAK İÇİN UZMAN OLMAK GEREKMEZ. HERKES GÖREVİNİ DOĞRU YAPSIN."
Aynen katılıyorum. Ayrıca kozlu otobüsleri de kargo sahasından kalkmalı şehire girmemeli derim