Daha yeşil ve sürdürülebilir bir gelecek vizyonuyla dünyadaki gelişmeleri yakından takip ettiklerini söyleyen Başkan Tahsin Erdem, “Enerji Kentleri Birliği ile Almanya/Münih’te düzenlenen The smarter E Europe fuarına katılarak; güneş enerjisi, elektrikli araçlar ve akıllı enerji yönetimi teknolojilerini yerinde inceledim. Amacımız küresel yenilikleri ve temiz enerji vizyonunu kentimize taşıyarak gelecek nesillere daha yaşanabilir bir şehir bırakmak” dedi.
Zonguldak
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 22:29
TAHSİN ERDEM ALMANYA TEMASLARINI SÜRDÜRDÜ
Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem, Enerji Kentleri Birliği ile gittiği Almanya temaslarına devam ediyor.
Zonguldak
24 Haziran 2026 - 22:29














